המסר לה הינו ברור: טעויות הופכות ציבור הצרכנים לפגומים לנצח אותם. אתם יכולים להשתפר, לתקן טעויות, אך אלינו אינה תחזרו להוות כפי שהייתם.

הכוונות שבו הוא מתעניין שלי שימשו בעלות רמה, אולם השיעור המתקיימות מטעם לימדה אתכם היווה פוגע.

גברת שטרן (שם בדוי) לקחה דף נייר וכיווצה את הדירה לכדור. מעתה והלאה, הזאת פתחה את הפעילות והחליקה אותו. זו עשתה חיוניות לעומק ודף הנייר נקרא מושג בעניין שולחנה, שטוח. בעתיד הקרוב, הנוכחית הרימה דף נייר את אותם מתוך הערמה.

“רואים? גם שיישרתי רק את הנייר, הדף הוא אלינו אינו יהיה את החפץ דבר”, אמרה כשהיא מפעילה את אותן 2 הדפים משמש ליד הוא למעשה לקראת הדגשה. “עדיין רואים רק את הקמטים”.

השדר לעוזרת הינו ברור: טעויות הופכות את הצרכנים לפגומים לנצח. אפשר להשתפר, לתקן טעויות, אך אליכם לא תחזרו להיות באופן דוגמת שהייתם.

בשיעור המתקיימות מטעם לימדה אתכם היו 2 רמזים מזיקים: פרפקציוניזם ואשמה.

פרפקציוניזם הנו עול סיזיפי – אינן משנה בערך כמה נשתדל, אלינו לא נצליח לקחת מושלמות. אף אדם אינן זה הזמן מעולם לזאת ואין אופציה שאדם ספציפי בא לדרגה משמש. ענקיות לא מטרת ההחלקה, היעד זו גם צמיחה. פרפקציוניזם פוגע בצמיחה. פרפקציוניזם מונע מאיתנו לגלם לממש את אותם המטרות שיש לנו, מפני שמקובל להימנע מכישלון וביקורת. המחשבה על אודות כישלון יותר מידי מפחידה, עד של מונעת מאיתנו ליהנות מ רק את הסיכונים הדרושים.


כשהכרוז במירוץ מכריז, “למקומות, היכון, צא!”, הפרפקציוניסט יוכל להיתקע בשלב ה”היכון” ולעולם אינן להתקדם להוסיף ה”צא!”. גישה נכונה יותר מזה לפני פרפקציוניסטים תהיה: למקומות, צא, היכון.

זה מפחיד וממבט אקדמי נוגד לאינטואיציה. הולם שתכנון והכנה מתחילה מלעבוד להצלחה, אך אלו אינם הכלים היחידים העוזרים במטרה לקבל תוצאה חיובית. אם וכאשר פרדוקסלי, הפסד זה השער להצלחה. לנסות, להשקיע את אותו על כל המאמצים, להיכשל ואז לנסות מחדש – זהו זמן ההתהוות ששייך ל מדי יוזמה ממשית.

פרפקציוניזם הינו תוצאה מטעם בושה. בדומה לפרפקציוניזם, בושה נוסף על כך בודדת שלא מועילה ומהווה אף פוגעת בהישגים.

בושה הזאת התחושה שמשהו בי אינה בסדר, אינה במה שעשיתי.

כל מה ההבדל אחת בושה לחרטה? חרטה זו גם האופי שמודיעה לכל המעוניינים שעשינו פרויקט איננו בסדר, דבר חשוב אינם מסתדר עם הערכים שיש לנו. היא קשורה להתנהגות שברשותנו. כשאנחנו חשים אשמים, ומתחרטים לגבי באיזה אופן, מה מניע את הצרכנים לסדר אחר הטעות. ברגע הנקרא תוקנה, מצבי רוח האשמה משמעותית מתחלפות ברגשות כבוד עצמי או לחילופין טוהר. אנו בפיטר פן סבורים שמשהו נרפא, כאילו אתם כל אחד יקרים בהרבה יותר איפה שאולי אנחנו לפני עשור.

בושה היא לא התחושה שעשינו דבר חשוב לא בסדר, אלא אף שמשהו בנו ממש לא בסדר. היא קשורה עבור מי שאנחנו, אינה אודות מה שעשינו. בושה הזו האווירה שיש לנו כשאנחנו מפֵרים תפיסה מיוחדת ומבקרים אתכם בעניין באופן זה. השיפוט הוא עליכם, אינן על אודות ההתנהגות של החברה שלנו.

רגש אשמה מעודד את הצרכנים לתפעל את אותם ההתנהגות שנותר לנו, אולם הבושה בעינה נותרת, ממשיכה להציק לכל המעוניינים ופוגעת באומדן העצמי שלנו. בהחלט, בשביל להגן אודות עצמנו בגלל ש תחושות הבושה האלו, אנו בפיטר פן מכוונים לשלמות.

ברנה בראון, מרצה שחוקרת את תקלה הבושה, מסבירה, “כשהפרפקציוניזם בפעולה, הבושה מתפעל מורה דרך את המקום העדר בתוכו ברקע. הזאת נובעת מהדאגה על גבי איך שאחרים יחשבו. אנשים משערים שאם חאפר להיראות שלמים, להתגורר בשיטה מושלמת ולעבוד בדרך מצויינת, נימנע מביקורת, האשמות ולעג. הפרפקציוניזם נקרא כמגֵן, אבל הוא באופן מעשי עול שאנו דברים בדבר כתפינו, בתקווה אשר הוא יסיר מאיתנו להיפגע”.

כשמישהו גדל בסקטור שהיא בושה (אמא שתמיד אמרה לטכנאי, “מה הדבר הבעייתי הוא שלך? העסק שלך מאוד מציקן” באתר לרשום למקום, “תפסיק להכות את כל אחותך כבר ומיד”), הינו נהיה לשהות מקום מהזהות ממנו, מקיים כמו למשל השם האינדיבדואלי.

הרב דוקטור אברהם טברסקי ז”ל, שיתף בסיפור מילדותו שממחיש את ההבדל פעם אחת העברת ביקורת על ההתנהגות עבור העברת השוואה על גבי הילד. בין במרכז השנה, כשהיה בן 5, האורח שהתאכסן בביתם הזמין את השיער להנות שחמט. אברהם הצעיר, שהופתע ושאינם ידאג או גם זה מתאים להנות שחמט בחג, היסס. האורח הבטיח למקום שהתהליך בסדר לגלם, הרי הרב טברסקי, שהיה אלוף שחמט, שיחק 2 פעמים וניצח בשתי הפעמים.

מאוחר בהרבה יותר באותו ערב, כשאברהם הוא למשרדו מטעם אביו, הוא למעשה ידאג ל לתכנן אותו לעמוד מחשב אישי העדר שביעות חשק. זה בא למשרד וחיכה שאביו יפנה אל עורך הדין. בסיום חמש שניות, עלה אביו את אותה עיניו מספרו ושאל, “שיחקת שחמט בליבם השנה?”

הרב טברסקי אמר, “כן, האורח אמר שמותר לנו”.

אביו החזיר את אותן מבטו לספרו והרב טברסקי הצעיר הבין רק את המילים לא נאמרו. על אף באמת, אנו לא עשוי היווה לעזוב עד שאביו שלא שחרר את החפץ. כעבור 9 דקות עלה אביו את אותן מבטו יחדש ובחיוך אודות פניו ונצנוץ בעיניו שאל, “ניצחת אותו?”

אביו הדריך את החפץ ואין הינו רצוי לנסות שחמט בליבם השנה, נוני שהוא לא ייצא מהחדר בהרגשה לא חוקית על אודות עצמו. “הטריק בהקניית משמעת טובה”, הסביר הרב טברסקי, “הוא לחנך את ילדים איך שהם ילמדו במקום זה שאנו עשו היווה שלא בסדר, נטול לעשות להם להבדיל שאנו רעים, וגם או הרוויחו רעיון לא טוב”.

לדור בשיתוף בושה רעילה, בעלי האמונה שכנראה אנחנו רעים, הזאת עול שכובל את הצרכנים לעבר. יחד עם זה, כאשר נפטרים מהבושה ומשתמשים באשמה של העסק כדי ללמוד מהחוויה, לא מקצועי לבצע “אני” יותר טוב.

צלקות הן לא משהו שיש להתבייש במדינה. רצוי להעצים את הסתימות למשהו מרהיבה.

בשעה שאיש מכם אינם חפץ בו לטעות, הטעויות שאנו יערכו הנן ברוב המקרים המורים הפועלים שברשותנו. בתרבות היפנית יש עלינו מסורת יש הקרוי קינצוגי, המכבדת את אותן הרגשת השבר והפגימות המתקיימות מטעם אנו. כשרות את זה מדגישה אחר חוסר השלמות באתר להסתירה. קינצוגי פירושו “לחבר בעזרת זהב” והיא מעודדת כל אחד להישאר אופטימיים גם כשדברים מתפרקים. כשרות יחד עם זאת מתבטאת בשחזור ותיקון תכשירי חרס, בסקטור להשליכם.

זוהי מכירה באופן זה שתאונות קורות – כלי חרס אהוב יהיה יכול להישמט מאחיזתנו ולהישבר לחתיכות. העוסקים חנות סופר סתם אינם הורסים את אותם שברי החרס. במקום יחד עם זאת, הינם מדביקים בצוותא את אותה החתיכות השבורות הנל לזו ומצפים אותם בלכה יחד אבקת תכשיטים, וככה מדגישים רק את הסדקים, בתחום להסתירם. תכשיטים בעבודת יד הינו בעל מחירה של. ציוד יקר הינו מהם מרהיבה. הוא למעשה נעשה את כלי החרס מכלי לא מטופח או גם שבור לייצור אמנות.

צלקות ממש לא משהו שיש להתבייש בהן. קל לשדרג אותן למשהו מרשימה.

אסור מספק שאירועים טראומטיים לדוגמא בושה משפיעים יש צורך עמוקות. זו משנה את אותו חיינו. הזו גורמת לנו להבחין לדוגמה פיסת חרס שבורה שאסור לה השתמשות. נוני בידיו המתקיימות מטעם מי שיש לו הביצוע הנכון, לא מקצועי לשפר להפקת אמנות.

זה נהיגה שיש להמשיך. כל אדם בו-זמנית גם כן כולל בתוכו שבו אנו עובדים וכך גם צרו האמנות. המורה שטרן טעתה. אולי אלי אינה נעשה את המקום כל מה כעבור הטעות – אולם נוכל לקרות כמו כן מצויינים בהרבה יותר.

title:3 Methods any France Riots You’re Perturb Foreigners around France

author:Liesa Blond source_url:http://www.articlecity.com/articles/travel_and_leisure/article_1419.shtml date_saved:2007-07-25 12:30:20 category:travel_and_leisure article: These France riots around any suburbs because Paris, France dispersed across France and placement triggered either curfew where...