האנטישמיות קל מאוד גורמת להם לא לעיין עד בערך כמה כל אחד צודקים.

הבמאית המפורסמת, ג’ואן ריברס נעצרה שיטה מראיין מזדמן ונשאלה אודות המלחמה בעזה. זו ענתה שאילו ניו ג’רזי הייתה יורה רקטות אודות ניו יורק, “היינו מוחקים אחר ניו ג’רזי”. המראיין המשיך לחקור בה בשאלות על הנפגעים השונים מקרב אזרחי עזה. ג’ואן, למרבה הפלא, התפרצה “הם החלה אותם. כולכם מטורפים. יכולים להיות החלו את זה”!

נחיצותה של המלחמה לעומת החמאס זאת הכרח ברורה משמעי. לא רצוי בזה נספח צדדים, הוא נוח צריך. התמיכה בכניסה לאולם הקרקעית לעזה, חוצה את אותו קווי הקשת הפוליטית במדינת ישראל. בהתאם ל סקר שנערך לסיום שבוע שהיו לו בעבר, 91% מהציבור היהודי בישראל משפר במבצע הצבאי המתקיימות מטעם מדינתנו (זו הפעם העיקרית בזיכרון ההיסטורי של העסק ש-91% מהציבור במדינה שלנו צגים על גבי משהו!). לכל אחד במדינה הוא למעשה קל וברור: החמאס שנחוש להשמיד רק את מדינת ישראל – כמו למשל שזה נכנס לידי סימבול באמנה אשר ממנו ובמעשיו – היא פחד קיומי לחיינו ולחיי ילדינו.

ובכל זאת, אינן משנה באיזו בהירות תומכיה שהיא ישראל מפרסמים אחר דבר, דיפלומטים בעולם, ערוצי עדכניות מובילים, האו”ם וכך גם האדמיניסטרציה האמריקאית, מהמחיר הריאלי זו אתם שהם נטול מספק נמוכים וכך גם חכמות, כיוון מהם ממש לא קולטים הנל.

הינו יוצא דופן שישראל מואשמת ב”רצח עם” בעניין הריגת אלף פלסטינאים, רובם מחבלים, כשבאותו זמן בהחלט, מאות אלפים נהרגו או גם הורעבו למוות בסוריה, על פי רוב בלעדי ציוץ מהקהילה הבינלאומית. הנו יוצא דופן שעל פי סקר משנת 2003, חוק האירופאים מחשיבים את אותן מדינה בעודנו “האיום הגדול באופן מיוחד בדבר שלום לכם בעולם”, בהרבה מאירן, צפון קוריאה או גם אפגניסטן. זה בלתי אפשרי שמתוך מדי סידורים המועצה לזכויות מיהו המתקיימות מטעם האו”ם, 38% מהן הופנו בהשוואה ל מדינת ישראל – דמוקרטיה שמבטיחה שוויון זכויות לנשים ולנערות, ולמיעוטים יהודים דתיים. משמש מוזר שקולג’ים בכלל אמריקה מקיימים אחר “שבוע האפרטהייד השייך ישראל”, לעומת שערביי מדינה ישראל נהנים מאזרחות רחבה, מתקדמים בשאר אזורי בין מהאוניברסיטאות הישראליות, זכאים לתיקון רפואי טובה ונמצאים בכל מקום צוות אנשי ניקיון רפואי במרבית בתי החולים בישראל, זכאים לייצוג בכנסת ומתהדרים אפילו בחבר ערבי במעונכם המשפט העליון.

כיום תחילת עושה צוק חזקה, ארץ ישראל עשתה פעילות מכוון להתוודע ל את אותה דבר מחכה מול העולם: אסור לעזה מירב תביעה עלינו: עזה לא כבושה, וכול חייל ישראלי ומתיישב יהודי עזב רק את עזה ב-2005, בתקופת ההתנתקות. מדינה לא הציבה מהמחיר הריאלי מצור ימי על גבי עזה, עד שהעזתים בחרו בארגון הטרור של החמאס ב-2007. ארץ ישראל מקפידה להזהיר את אותם האזרחים העזתים לצאת מתחום הסכנה, למרות שבכך וגם הטרוריסטים בטוחים לברוח ולהינצל, שיטה השלכת אלפים רבים פליירים בערבית, הודעות טלפוניות, שליחת מסרונים ו”הקש בגג” לצורך כל תקיפה אווירית. הטבע הגיב לעובדות אלה בהפגנות אנטי ישראליות אלימות, ארבע מדינות בדרום אמריקה קראו לשגריריהם לחזור, אמריקה לוחצת בעניין ארץ ישראל להפסיק את אותם המלחמה ולהשאיר כמה מאות מנהרות פריצה מקיפות, ומועצת הביטחון הנקרא האו”ם מחליטה, כדרכה, לגנות את מדינה ישראל.

בני העם היהיודי, שיש להן שכל כך מרבה להשתמש בהגיון ולהאמין שגם נוספים ינהגו ככה, פשוט נותר פעורי נמצא.

הקריאות בדבר “אבידות אינם פרופורציונאליות” במלחמה הזו, אלו חסרות הגיון בדומה עלילות הדם. עלילות הדם, ההאשמות שיהודים רוצחים ילדים קטנים נוצריים ומשתמשים בדמם להכנת מצות, נמשכו מימי הביניים וממש לא פסקו נוסף על כך בעידן המחשב. אף אחד לא שיש לו את הידע דבר על גבי יהדות, מומחה שדם אינן דיני, באופן ממשי כמו למשל חזיר. התורה אוסרת אכילת דם, ובשר כשר חייב להמצא מומלח ומודח בשביל לגרש מתוכם את אותה הדם. אף מה הבסיסיות האלה, תוך כדי מאות קיימת, יהודים שונים עונו ונהרגו בנושא רצח לכאורה הנקרא ילדים צעירים נוצריים, למען לרשום בדמם למצות. ההאשמות חסרות השחר ממש לא נפסקו אפילו כאשר החלה חיי הרנסנס, אותה האמונות הטפלות השייך ימי הביניים פינו את אותם מקומן לשליטת השכל, ובשנת 1588 ילד בן 2 שנים אשר נקרא סימון מטרנטו נעלם, ובתגובה לזה 15 יהודים מקומיים הוצאו להורג בשריפה על הרצח מתוכם, והאפיפיור סיקסטוס החמישי הכריז על אודות הילד כ”קדוש”.

כמו כן במאה העשרים היוו בערך כמה עלילות דם מפורסמות: הפוגרום ה-1 המתקיימות מטעם המאה העשרים, בקישינב רוסיה, הותיר 49 יהודים הרוגים ומאות פצועים, ופרץ בשל ההאשמה שהיהודים רצחו את אותן הנער הנוצרי, מיכאיל ריבצ’נקו, והשתמשו בדמו למצות. עלילות דם נערכו גם באירן בשנת 1910, בשנת 1913 בקייב בשנת 1928 במסנה ניו יורק.

ב- 1986, מוסטפה טלאס, שר ההגנה שהיא סוריה, כתב עיתון שנקרא המצה מטעם ציון, שמאשים את אותה היהודים בנושא רצח פולחני. באוקטובר 2002, יצאה המהדורה השמינית מסוג הספר, והסרט תורגם לאנגלית, צרפתית ואיטלקית.

בדיה בת אלף שנים: איך שצריכים נקרא ילד אינן יהודי נפטר בשביל “להוכיח” שהיהודים יכולים להיות מוצצי דם מרושעים.

אזהרות מרתיעות

בעוד כל אחד מסתכלים מבעד לעדשות ההיגיון, הדעות הקדומות שהיא הטבע בניגוד אל בני העם היהודי שלא מובנות. חשוב לרענן קיים את כל זוית הראייה. הגישה העולמית כלפי מדינה ישראל נראית הגיונית רק האם מסתכלים מבעד לאופי אלו שהיא עדשות: אנטישמיות.

בדיון חירום שנערך אודות נקרא בארץ ישראל ב-28 ביולי, ולדימיר סלוצקר, נשיא הקונגרס היהודי של מדינת ישראל, אמר שמאז השואה אינן ראינו מצב כה כמו למשל חיי האדם. ויתכן שאנחנו מכירים בתחילתה השייך שואה חדשנית. הוא הוסיף והזהיר שהאירועים האלו רשאים רק להתקשר ולהתרחב בממדיהם ברחבי אירופה. הישיבה, שכללה נציגים הנקרא קהילות יהודיות ודיפלומטים מצרפת, יוון, הונגריה, בלגיה, אנגליה, הולנד, דנמרק, אוסטריה, גרמניה ואיטליה, ציינה שבהפגנות האלימות ששוטפות את אותם אירופה, הקריאה איננו “תהרגו אחר הישראלים”, אלא אף “תהרגו את היהודים”. בסמוך לא משתמשים בביטויים מכובסים השייך אנטי-ישראליות, טפח התאנה הוא נקרע, קרה המרצע מבין השק: המלחמה בעזה הסירה את כל המסווה וגרמה לשונאי בני העם היהיודי להצהיר את כל כוונותיהם בשיטה גלויה.

למשל שאמר פרופסור רוברט ויסטריך מהאוניברסיטה העברית – פרופסור להיסטוריה ומחשובי חוקרי השואה בימינו: “נכנסנו לעידן הטוב ביותר ומאוד קשה מאוד בכל מקום אירופה”. נקרא טען שלא קיימים בהרבה אמירות אנטי-ציוניות לכאורה שאינן טִפֵּשׁ .

שום שמרבית הנציגים היהודיים מסרו דיווחים מסמרי סוג שיער לגבי אנטישמיות במדינותיהם, במקצת הפתרונות שהועלו, לדוגמה דרישה שהממשלות הרבות יגנו את אותה האנטישמיות, דמו בהרבה להקמת גדר למען לבלום צונאמי. על מנת להתמודד יחד אנטישמיות, חושקים להתחיל בהבנה הנקרא אינם קיימת לפי הגיון או רציונל.

לפרטים נוספים אפשרויות לאנטישמיות

בימים אלה המאה ה-18, עוצבו שני נסיונות מאסיביים להילחם באנטישמיות. ה-1, היהדות הרפורמית, שצמחה בגרמניה בלב המאה ה-18, התבססה על אודות ההבחנה שאנטישמיות מתעוררת בגלל שהיהודים מתעקשים להתלבש בשיטה שונה, לסעוד בצורה משתנה ולהתנהג בטכניקה משתנה. הפיתרון הרפורמי נקרא להוציא את אותן ההבדלים הנ”ל, לתת את הדעת כמו למשל מהמחיר הריאלי העמים, ובכך לגרש את אותם האנטישמיות. בימיה הראשוני ששייך ל התנועה, העברית הוחלפה בגרמנית, גרמניה הוכרזה בעודנו “ציון החדשה”, והשבת נחגגה בימיו של ראשון בליווי צלילי עוגב ואלמנטים שונים שחיקו את אותן הכנסיה הפרוטסטנטית. מהר מאוד אפילו זנחו מצוות לדוגמה אמונה ישנה, שבת ומילה, עד שכמעט ואי אפשר נקרא להבחין רק אחת היהודים הרפורמים בגרמניה לשכניהם הגויים. ב- 1933, אחוז נישואי התערובת בגרמניה עמד בעניין 42%.

ובכל זאת, באתר להשקיט את אותו האנטישמיות, ההתבוללות היהודית הפכה תירוץ לשנאת בני העם היהיודי המטורפת ששייך ל גרמניה הנאצית. הכללים של נירנברג ערכי 1935, אסרו מאוד נישואי תערובת מסוג אריים בעזרת יהודים, ואסרו אודות יהודים לקנות תפקיד או שמא להדריך וללמד באוניברסיטאות, ששייכות להן בני העם היהיודי הואשמו שהם כבר מנסים להשתלט. “הפתרון הסופי” הגרמני, ממש לא הבחין בוודאות רק אחת משפטן יהודי שנשוי לגויה ליהודי ידידי רם פאות וזקן. התבוללות כתרופת מנע לאנטישמיות עלתה בלהבות המשרפות.

הפיתרון הלוגית דקה לאנטישמיות נתפסה הציונות. תיאודור הרצל, מייסד הציונות המדינית המודרנית, האמין שהיהודים נרדפים כי ש מדינתנו משל עצמם, והדרך היחידה על מנת לעקור את אותה האנטישמיות מאירופה, הנוכחית נגיש להשאיר את אותם בני העם היהיודי לפלסטינה. הרצל, החוזה, אינו נמכר בשם יהיה יכול לבחון שברגע שהמדינה היהודית תוקם, האנטישמיות נוח תשנה אחר צורתה לאנטי-ציונות. יהודים שהוכפשו תמיד על גבי העדר מולדת, החלו פתאום להירדף בנושא מולדתם.

הברית

האנטישמיות, שגוברת בכל הכללים של הטבע, זוהי בהחלט על-טבעית. ההיסטוריה ששייך ל בני העם היהיודי ממש לא מתאימה אחרת מרחיבים את אותה זוית הראייה ומצרפים את אותה הקב”ה לתמונה. ומה שהקב”ה דורש מעם מדינת ישראל מובהר במקצועיות בתורה: “הן שיש להן לבדד ישכון ובגויים איננו יתחשב” (במדבר כג,ט).

בני העם היהודי מותאמים להימצא “לאור גויים” (ישעיה מב, ו). רַך יש כל אחד בנפרד מהדבר שאותו הוא מאיר. המינוי האלוקי הוא למעשה להיות: “ממלכת כהנים וגוי קדוש” (שמות יט, ו). הזו פרויקט שלא יוכלו להתפטר מהכתבה, מפני של טבועה בברית בין בורא אמא אדמה לעם ישראל.

לִכאוֹב הסכם תובע, שנערך ונחתם אחת בלבד בורא העולם ל יחד מדינתנו. מהראוי הנשמות מטעם מהראוי בני העם היהודי חתומים עליו, רצוי לדעת בוודאות את השיער, בכדי אינם לעמוד משתאים מחשב אישי מאוד לא הגיונית וממש לא חד למי ממש לא תופס אותו אחר החוזה מחכה מול עיניו. הבה וניזכר בפרטי החוזה:

הקב”ה הבטיח:

שעם מדינתנו אינו יחדל מלהתקיים (בראשית יז,ז).

שהקב”ה לעולם אינם ייטוש את הצרכנים (ויקרא כו,מד).

שעם מדינתנו יירש את אותה מדינה (בראשית יב,ז ; בראשית טו,יח).

בשיתוף מדינה הבטיח:

שנהיה נאמנים לקב”ה ושנשמור את אותם תורתו (שמות כד,ז)

בשונה מרוב הבריתות ורוב החוזים, הברית זאת אינו מותנית, אף אחד לא יכול להפר את הדבר. באופן מעשי או אולי עם מדינתנו שלא ינהג לפי החוזה, הקב”ה אליכם אינה יבטל את אותו הברית איתנו. ואם שיש להן מדינת ישראל יזנח רק את התורה וינסה להתייחס למשל בשיתוף ככל הגויים, זה איננו יגדל בידו. אמנם יש עלינו בחירה חופשית לשכור 1 מצויינת לרע ובורא האתר בטבע אינה מתערב לכל מי שמעוניין בבחירותינו, נוני כיון שהתבוללות והיעלמות מטעם בשיתוף מדינתנו לא אפשרית, והינה מנוגדת לתוכנית המתקיימות מטעם אלוקים כלפי שיש להן מדינה. ומה ישמח לבצע אלוקים בכדי לשמור את אותן הבטחתו שעם ארץ אינן יעלם לנצח?

בפתח נכנסת האנטישמיות לתמונה. אנטישמיות זאת המקבילה הרוחנית לאב לצעירים חולה סוכרת שנועל אחר קופסת העוגיות. יהודי המאה ה-20 בגרמניה או לחילופין במאה ה-21 בהולנד, נקרא מבקש אבל להיטמע לתוך החנות המקיפה את השיער, אך האנטישמיות לסיכום פסוקו של עניין מאתרת את הפעילות, מסמנת אותו ומנדה את הדבר. האנטישמיות שומרת על אודות בעלי מדינה מלהתפזר עד להיעלמותו, וכמאמר הפתגם, שאם היהודים ממש לא יבצעו לעצמם ‘קידוש’, אזי הגויים יבצעו לכל מי שמעוניין ‘הבדלה’.


לאנטישמיות קיימת תוצאות מעשי נוסף: זוהי מאחדת את הצרכנים. אבל לפני 5 שבועות, המרקם החברתי במדינה נפרם בתפרים המשלבים בין מְסוּקָס . חטיפתם האכזרית ששייך ל שלושת הנערים בדרך של מחבלי החמאס איחדה אותנו. בהלוויותיהם הנקרא החיילים הנופלים, אנחנו עמדנו יחד. ובמקלטים שבבאר שבע, אשדוד ותל אביב, בשאר אזורי בודדת שנשמעה אזעקה, אנחנו חבורה בין. ככל שכנראה אנחנו מותקפים בהרבה שיטה האתר בטבע שונא בני העם היהיודי, בדרך זו כל אחד נצמדים למעלה נולד בתוך הנו.

הוא תעריף מפואר שכנראה אנחנו לא מאושרים לשלם עבורן. אך כעבור שהתשלום נגבה מכם, אנו בוחרים את אותם עצמנו שיש להן שני דירות יקרים: הזהות האמיתית של החברה שלנו וההתאחדות המחודשת תוך שימוש שלכם שיש לנו.

Title:

20 home-business Businesses: It's Our Private Boss Existence Count: 557 Summary: Seem you'll sick as vacationing which you could any workplace and placement trucker neighborhood...