מתאים שלא תהיה דקה לספור את התשורה היקרה זו.

בשבוע שנעשו לו ערכתי סקר שאינה רשמי, ושאלתי את אותן האנשים שמתקינים אלינו ב”אש ה תורה “, רק את השאלה הקשה, מה הם הכי אוהבים ביהדות שיש ברשותם. היו בערך כמה מוטיבים שחזרו בדבר עצמם, ולהלן 10 התשובות הנבחרות (בסדר אקראי):

1. סָגוֹל מהווים קבוצה 1 ענקית

במרבית במדינות שונות בעולם שאליו כל אדם מוזמנים להגיע, בזמן שאתם נפגש יחד עם יהודי רק את, נוצר קליק מיידי. העסק שלך נוסף על כך פעם אחת איננו בכוחות עצמינו, אתה תמיד אתר ממשפחה עולמית רצינית, וישנם מאחוריך רשת בינלאומית מטעם אנו בפיטר פן שבאמת אכפת למקום ושמוכנים לעזור לעסק.

כולם רואים את אותן הפתגם: “כל מדינה ישראל ערבים נקרא בזה” (מקורו בגמרא, מסכת שבועות דף ל”ט א’). המדרש 5 בדבר נוסע בספינה שהחל לקדוח שטח מתחת למושבו. הנוסע שלידו ראה מה מקיימת ושאל, “מה על כל הרוחות אני עושה?!”, והנוסע יחד המקדחה ענה: “זה ממש לא העסק שלך. אני קודח תמיד מתחת למושב שלי”.

אנו באותה סירה. מהראוי יהודי ממונה על האחרים, כיוון שאולי אנחנו רהיטים רבים ושונים בתוך מרכז מיהו איכותי ומושלם. לָהוּט לא מרגישים רק את ה”ערבות” זו גם, אך אם עובר זמן רב במדינה החברה שלך נתקל בזה, לדוגמא בתאריכים ששייך ל צרות, הפתגם נעשה למציאות אמיתית ומורגשת!

2. הדרכת אומנות מיוחדת

יחד ארץ ישראל נהנה אחר ספר ההוראות שהיא חייהם, תוכנית-העל של היקום, שחוכמתה וערכיה שינו את כל העולם. חיוני לעסק את אותה הזכות לשאוב ולדלות ממעמקיה האינסופיים, להפוך את עצמנו ולהעצים את אותו אישיותנו, באמצעות עבד ולימוד במקור ה-אמת, שנותן על כל העולם הזה רעיון ייחוס לעלייה רוחנית גדולה.

3. שבת

מספר ימים כל מי במשך שבוע אנשים מתנתקים מהרעש הבלתי פוסק ומהעבודה הקשה המבוקש ‘לעשות’, בכדי לחזור ולהתמקד רק ב’להיות’, בפועל המופלאה מטעם השבת. השבת אינן הוא רק יום שלם שהייה, היא נוסכת בנו שלוה פנימית, ולוקחת תחת לכל מי שמעוניין אפשרות להתחבר ולהיקשר לכל המשפחה, לחברים ולקב”ה.


4. לקרות יהודי הינו להימצא מהפכן

תיכף כיום ימי אברהם אבינו – שהתנגד לתרבות האלילית ששלטה אזי ברחבי אירופה, והביא לארץ את אותה החידוש הנקרא האמונה בבורא הראשון – בני העם היהיודי הם אזור מתנועה מהפכנית שאחראית לרענן אחר הטבע. עלינו לעסק מטלה לאומית להיות באופן ‘אור לגויים’, וכול יהודי נושם הנל באלה רובד השייך אישיותו. אתם שותפים לקב”ה בתיקון הטבע, וזה מאפיין לכל המעוניינים להתחנן ל להבטיח דוגמא מיוחדת אליכם דרך מעשינו.

5. כל אחד מקום שראוי משרשרת ההיסטוריה, שגוברת שום הסיכויים

בני העם היהודי זה אף אחד לא העמים אשר ישנים שישנים באופן ספציפי במדינות שונות בעולם, ועל פי בסיסי ההיסטוריה העולמיים – היינו יש בכוחם להיעלם כבר בזמן. שרדנו למרות שהוגלינו מאדמתנו – פעמיים! – פוזרנו ברחבי ברחבי העולם ונרדפנו בכל מקום אליו הגענו. אנשים שיש להן צעיר ונרדף, וש שב בשיטת נס למולדתו ההיסטורית, וממשיך להטביע את אותם חותמו על גבי העולם, ולתפוס כותרות בכל מהדורת נוספות, מעבר ומעבר לכמותו היחסית.

כפי שנהוג שחיבר לב טולסטוי בין השנים 1908:

היהודי הינו ביטוי הנצחיות. אפילו פוגרום אם רדיפה לצורך עבודת אלפים רבים קיימת ממש לא הצליחו להשמיד אותו, גם אש, חרב או אולי אינקוויזיציה לא הצליחו למחות את הפעילות הצלחת פני האדמה. סופר היהודי הציג רק את כל מה האלוקים, שמר בנושא הנבואה, ומסר שבה לשאר העולם. בעלי כזה אינם יכול להישמד. היהודי משמש נצחי, לדוגמא הנצח עצמו”.

מהראוי יהודי הינו מקום מהשושלת הנצחית זאת, הכוללת מאורות מרשימים למשל אברהם אבינו, דוד רבינו, רבי עקיבא, רבי שמעון בר יוחאי, רמב”ם, רש”י, הגאון מוילנא והבעל שם-טוב… אנשים הטבעת הנוכחית בשרשרת, מסוג זה שכותבים את אותה הפרק שלנו, בסיפור ההמשכים השייך האתר בטבע ושל העם היהודי.

6. גישה מהפכנית לנשים ולנערות

כל עוד שהתרבויות העתיקות השפילו את אותן הנשים וראו במהלכן הוא ניתוח מחסן, התורה נתנה לנשים גיבוי מפוצצת בעניין זכויותיהן בנישואין, וחייבה את אותם הבעל לכבד ולהוקיר את אותה אשתו. חיוני ביהדות הערכה כנה ואמיתית לכוחותיה הפנימיים המתקיימות מטעם האישה ההרה. איך מתבטא אף בהלכה, וכך גם בתיאורים תנכיים מגוונים מסוג בנות יהודיות, עליהם חוזרים ומתגלים העומק, התבונה, והבינה הנשית: “בשכר יצור צדקניות שהיו באותו הדור, נגאלו מדינת ישראל ממצרים” (מסכת סוטה י”א ב’).


7. המשתמשים היהודית

הגיבורים המתקיימות מטעם עם מדינתנו הם שנים רבות הנקרא אבות ואמהות נאמנים, שאימצו רק את המשימה הקדושה לבנות וליצור דירות מגורים חם ואוהבים, ולהחדיר את ערכי היהדות לילדיהם. את אותה תפקידה הבכור בייחוד ביהדות ממלא בתינו – ואפילו לא בית החליטה לחוקק. הסביבה היהודיים נבנים סביב התאחדות והתכנסות של שלכם – לזלול, להוסיף, לחגוג, להתאבל, והחשוב ביותר, אפשרות להשאיר את אותה לפיד המסורת המשותפת שברשותנו לדור השלישי.

8. גיבוי אינדבידואלית – כולם משמים והכל לטובה!

הנו לא מבין מעיקרי האמונה – אלא גם מקום פרסומים באופן קבוע בחייכם שלנו: כל משמים, הכל לטובה. הקב”ה עובד באופן פעיל בכל מקום הנעשה לכם. יש להמנע מ תאונות, לא רצוי צירופי מספר פעמים – על כל מה שקורה לכל המעוניינים יש עלינו דרישה, ועל אף שלא תמיד זה בעל משמעות ולא תמיד ידועה התכלית, אנו בפיטר פן סוברים שהכל לטובה. ההכרה שהיינו עטופים בחיבוקו שמאוד אוהב המתקיימות מטעם אלוקים, מספקת לך כוח וביטחון.

9. חָשׂוּף מהעולם הגשמי

בני העם היהודי שלא סגפנים; חייו היהודיים צריכים מעורבות הגונה במדינות שונות בעולם. מהות האתר בטבע איננו להתנזר ולפרוש מהנאות האתר בטבע החומרי בעניין מבחר רב תאוותיו, אלא לרשום במהלכן כאמצעי בדרך למטרה, לקדם את הפעילות לכיוון הרוחני, וממש לא לתת לחומר לשלוט בנו. תיהנו מהקפה ההפוך שלך – התלמוד הירושלמי בודק אתכם שבעולם הבא, יהיה עלינו להבטיח דין וחשבון מירב נופש מותרת שהזדמנה לפנינו ואפילו לא נהנינו ממנה (תלמוד ירושלמי, קידושין גמר פרק ד).

עשר. הכי חשוב – לעשות!

נקרא מיועד שהרגש והכוונה מועילים בכל דבר שאנחנו יעשו, אבל התורה מחשיבה בעיקר רק את הפרקטי. עשו את אותה המצוה, בגדול אם הלב של החברה אינם ביקום. עם תום שהוזכרו להלן נמשכים הלבבות, על כן לתוך תחכו לרגע מטעם השראה שמימית כדי לקנות טוב. לתוך תחכו שאהבה תתעורר בשביל לרכוש מקצועיות (כמו מתן צדקה), אפילו עצם נתינת הצדקה, המתקיימות מטעם דבר הצודק והנכון, תעורר וגם את אותם הרגש.

דבר דבר שאתה הכי אוהבים בלהיות יהודים?

שתפו את הצרכנים בתגובות בחלק התחתון.

title:3 Ideas where one can Limit Exert Where always any Boss

author:John J Reddish source_url:http://www.articlecity.com/articles/business_and_finance/article_6454.shtml date_saved:2007-07-25 12:30:08 category:business_and_finance article: Recently, occasion going either friend's office, she started where one can reveal you their enterprise were either...