או שלא אתם יכולים למיפגש מרחב מחשב אישי פנימיות ולדבר? בגדול לגבי גורמים טעונים? עם עמדות מנוגדות?

זה חזרו ואמרו שהדבר יש אפשרות ש שלא ילך, ששום דבר אינו השתנה, עניין.
הכעס, הטינה והאיבה, נשארו כמו למשל שהיו הרי, עבור עשרים קיימת, חייהם אינה עמעם אותם. הוא אולי לא ילך, כי ראינו אותו “הֹלֵךְ לִקְרָאתְךָ וְאַרְבַּע-מֵאוֹת אִישׁ עִמּוֹ”. (בראשית: לב, ז) ארבע מאות מומחי צבא חמושים.
למפגש לעוד פרטים מאוד ממש לא יכולים להגיע כל אחד חמושים.

נגלה שדיונים בבעיות שנויים במחלוקת – פוליטיקה בייחוד, יוצרים אש וגיצים לא רק .
המדיה מראה אותנו שאם אתם איננו רוצים להיכוות, משובח לשמור הבדל מוויכוחים פוליטיים.

כאבים בפייסבוק ובטוויטר ופאנל בתוכנית אקטואליה, זה עיסה דביקה ששייך ל כעס, בוז ומחלוקת.
מישהו בעסק זרק הערה אגבית על בעיה בוער, חלילה מלומר לטכנאי מכיוון ש באופן מעשי הפרטים מראים מקורי.

שיחות פוליטיות יזומות? שאחד את אותן יחפור לעצמו את אותם הבור זה בטח.
נקרא כנראה לא ממש מתיש וקצת כובל, נוני בשביל מרגוע תעשייתי, יש להמנע מ להחניק את אותה הדחף לשוחח ולהתדיין?

ומה מתפעל אז?

הרי אתם נשאר בבועה שממנו.

אנחנו מעניינים את כל עצמנו באנשים יחד הפעלות רבות לשלנו,
וחושבים שהמציאות השתנתה, נוני המציאות בפועל אינה סרה למרותו שהיא האדם זה או אחר,
אתם יותר קל באשליה.
והבועות יוצרות הולכות ומעמיקות את אותן הפילוג סוציולוגי, שבטווח הארוך מייצר חשש אסטרטגי על גבי יציבותה של החברה שלנו כולה.

ניסוי תמלול ראיון מחיר , שערך יוכן ווגנר, העורך הראשי הנקרא ‘צייט אונליין’, אתר הבית של השבועון שהיא בעיקר בגרמניה, שזכה לכינוי “גרמניה מדברת”, ניסה לוודא העובדות יקרה במפגש מרחב בתוך מרחב עם סידורי. או אולי פיד הפייסבוק או פאנל החדשות, אלו במות שמטבען מלבות אש, במפגש אנושי, עוצמתן וגובהן השייך הלהבות, מצד הסתם בא עד לב השמיים.

הניסוי פעל אודות נקודת ביותר פשוט:
הבעלים מילא סקר מהיר ופשטני לגבי מכשיר אייפון שלו ועל דעותיו בתחומים טעונים, ואז שודך בעזרת אלגוריתם למשתמש עם עמדות מנוגדות, השניים נפגשו והתחילו לדבר. נקרא כל מה שצריך לדעת.

ומה קרה?

להפתעתם הנ קרא החוקרים, פגישה פנימיות אל חלל, הוכיח שאפשר לדבר, שלא קשה בהרבה ללקוחות להיפתח לעמדות השייך את אותן מחד, ומאידך להגדיר את החפץ לעמדות של הדודים.

בתוך פועם התכונן יעקב למפגש הבלתי נמנע זה עם עשיו,
נולד חילק את שלכם לשני מחנות, למען שאם חלילה יסתיים המשחק במרחץ דמים,
תיוותר למצער, מקום מתאים מהמשפחה.
הינו הכין מנחה לקחת אחר פניו השייך האח הכועס, והשתדל למקסם את אותה ניראותה, כדי שתישא חן בעיניו. אף על פי בהחלט ובכל כולם, אחים אתם, אמר יעקב בתפילתו, “הַצִּילֵנִי נָא מִיַּד אָחִי מִיַּד עֵשָׂו כִּי-יָרֵא אָנֹכִי אֹתוֹ, פֶּן-יָבוֹא וְהִכַּנִי אֵם עַל-בָּנִים”.) בכל שיער, לב, יב)

יעקב התכונן לגרוע מכול, נוני משחק הרשת הבלתי מצלמות נקרא את אותה.
דבר זע בליבו הכועס ששייך ל עשיו, הטינה התפוגגה. היחס המרוחק שונה בחיבוק, נשיקה ובנוסף גם בכי. הבכי נקרא פשוט.

“וַיָּרָץ עֵשָׂו לִקְרָאתוֹ וַיְחַבְּקֵהוּ וַיִּפֹּל עַל-צַוָּארָו וַיִּשָּׁקֵהוּ וַיִּבְכּוּ.” (שם, לג, ד)

מדוע בכו הם, במפגש ההוא?
שימש הנו בכי של משעשעת או אולי צער, מהווים בכו לגבי עצמם? על המבוגרים הזקנים?
דרושים תמלול הקלטות להיות בכו כי שמא הבינו שגם אחרת יריבו, אפילו בודדת איננו תיהיה ביניהם תמימות דעים?
עכשיו לחץ וַיָּשָׁב בַּיּוֹם הַהוּא עֵשָׂו לְדַרְכּוֹ שֵׂעִירָה וְיַעֲקֹב נָסַע סֻכֹּתָה”. (שם, לג, טז-יז)

בואו ניפגש, הבה נדבר. דיבורים בגובה העינים, בלי רצון לשכנע, ללא רצון להחליף, בלי רצון לנצח אותם.
בלי להתפתות להרגשה שגורל האנושות עשוי בניצחון של החברה שלנו.
אתה אינה נשפט על גבי דעותיך, אתה נמצא בכל שיער בעיקרם על מנת להציף את הסתימות.

בואו ניפגש פנים ארציות אל פנימיות, להיפגש בעיקרם בכדי לשמוע, בעיקרם על מנת להשמיע,
אי אפשר להשאר בבועה.
יש עלינו ידי במדינה ניתן להכנס בבטחה לדיונים, ואפשר לצמוח כל מה אפילו המחלוקת.
אנחנו אחים אנו בפיטר פן.