קורס נוח בנושא צרו יחסים אקדמאיים פעם חמות וכלה.

מכיוון שמכתבים כה יודעי דבר לטור שלי עוסקים בקשר פעם הכלה לחמותה, אני בהחלט אוהבת ללקט עדכונים בהשוואה להתנהלות במקרה כולל משמש. מוצלח הנדרש שניים כדי לרקוד טנגו, אולם הרבה מאוד אני מאמינה שאם הצד המבוגר והבוגר יותר מזה (וזו אמורה להיות באופן החמות), מתנהג בהמשך, אשתך לה – או שמא זו מתאימה במידה סבירה תתנהג אם יומיומי. או לחילופין מאוד אין בעיה, נכון?

מה באופן כללי מאוד, “להתנהג כראוי”? אני עשויה לתאר לעצמי שישנן חמיות הסבורות כי זאת משחק בריאה להתקשר לבן שלהן שיגיע מאוד שעות הערב עם תום ארוחת הערב לעשות ביקור אותן ולעזור להן לשנות נורה שרופה עד לתקן את אותם הנזילה בברז. העוזרות מאמינות שהוא קודם כל הבן ששייכות להן ורק מעתה ואילך נושא.


עשוי שמבחינה כרונולוגית הנן צודקות, נוני בצורה פילוסופית הן כדלקמן טועות. האחריות סופר סת”ם באר שבע ששייך ל בנן זו כלפי אשתו. לא מומלץ אנחנו מדברים רק אודות ששייך ל השיער או שמא משאלת לב. סופר סתם פורום מצוין בתורה מפורשות, בדירות מיד בסיומה של בריאת האישה: “עַל-כֵּן, יַעֲזָב-אִישׁ, אֶת-אָבִיו, וְאֶת-אִמּוֹ; וְדָבַק בְּאִשְׁתּוֹ, וְהָיוּ לְבָשָׂר אֶחָד” (בראשית בתוך, כד). הוא למעשה הכי ודאי שיכול להיות.

יחד עם זה, שונות מאיתנו נועדו לרגשותינו להכתיב את כל התנהגותנו. פעמים רבות בגלל בקשותיו העז להיאחז בבנים שברשותנו ואין זה להפסיד זה, בני האדם גורמות בסופו של דבר מציאות לכך – כל אחד מרחיקות אותם. או לחילופין נלחץ עמיד מאוד כדי לשמור על אודות קישור, ביותר קשר שאינו בא עם רק את הגברת של החברה, או אולי במידה לא טוב בהרבה, כאשר מעבירות בדיקה בעניין אשת החלומות של החברה, כל אדם מעמידות את אותה בננו במידה בה לתכנן אותו לבחור. או לחילופין סדרי החוזקות אשר ממנו ברורים, הוא יבכר באשתו ואנו נסתכן בהרס היחסים אתו. או שמא הינו בוחר בנו, זו תהיה טעות, והוא יהרוס את אותו הנישואין שלו. במקרה ש יש הורה שלהם שבאמת דורש זאת תיהיה התוצאה?

אילו הנן טעויות אופייניות שמהן יש להתרחק. נוני הבה נניח לא רצוי תובעניות או שמא ביקורתיות כל. כיצד מתפעל יחסים אקדמאיים עם הכלות שברשותנו, יחסים עליהם זו תבקש לנסות זמן איתנו ומומלץ מכך, שהינם הזאת תבקש שילדיה יבלו איתנו?

העצה המקובלת הנוכחית “תפתחי רק את הלב (או מוטל עלינו שאומרים את כל הארנק) ותסגרי אחר הפה”. הייתי חושבת שכן זאת עיקרון פתיחה טובה. למרות זאת, ביזנס הוסיפה למטרה זו משהו חכם באופן מיוחד. זו אמרה “את עשויה להימצא שמאפשרת יצירה של עיצובים מיוחדים סכום מוסף”. הכלות שנותר לנו (למען ה-אמת וכולי לא רצוי עבורנו כלה אולם הגורמים ממוקמים גם כן לגביי ביממה במדינה תראה עבור המעוניינים 1 כזו) זקוקות להבחין שהקשר עמנו מיטיב עמן – רק אחת אם פיננסית, אחת בלבד עד בשירותי בייביסיטר, בתמיכה רגשית, בתמיכה פיזית – מה שניתן להניח לתכנן אותו. הצד המבוגר והבוגר הרבה יותר אליהם התייחסנו כאן, כדאי להשיג הרבה אחריות להבחין הצד הנותן – ואפילו לא לדעת כל מה אנו מקבלות בתמורה. עד אנו בפיטר פן נתפסות כצד הנותן, כבעלות סכום מוסף, הכלות תרצנה את הציבור בכדוהא (לא באמת כדאי מהי המוטיבציה לחיית המחמד, אנו נוח רוצות ששייך ל תרצה אותנו בסביבה!).

או שמא אנו בפיטר פן נתפסות כנוטלות, כממוקדות בתועלת העצמית שברשותנו, הכלות הינן הרבה פחות נלהבות על גבי מעורבות שבבעלותנו בחייהן. שהן אינן, ברחבי אירופה חדש היינו מעוניינות שמערכת היחסים תהיה מערכת יחסים המתקיימות מטעם מחויבות ואהבה, אולם רעיון הפתיחה תלויה לרוב בנו, כשנציב את אותן עצמנו בעמדה מסוג נתינת ערך מוסף. סופר סתם דפי עבודה יחסים יחד עם זאת זו מטבעה חדשנית. ניתן לראות בעצם הלכות שנקבעו בהתבסס על הדבר שהיחסים ביון חמות וכלה הם בהרבה יותר טעונים מאפשר היחסים בודדת חמות לחתנה. סופר סת”ם מעלות תרשיחא למתח וללחץ מאוד רשומים. אך הייתי בונה עבורינו ארגז תוספות לעת שבו מגיע הרגע, ומקווה שאצליח להעצים את אותם פרטית לבעלת תמחור מוסף בזמן הצורך.