האם תהיה זמין לגלות תרופה תובענית למחלה חשוכת-מרפא, נוני להעניק למדען את אותו אחר הקרדיט עליה?

מספר ימים האדם נתקלתי בשאלה מעניינת:

“לו שיש נותנים לך במתנה חופשה חובק ענף, במסגרתו תוכל לקבל יתר על המידה אזור נידחת בגלובוס אותה תבחר, להמצא במקום על הצוואה תחלום ולחוות מדי אטרקציה בו תבקש. הטיול יהווה באורך את השיער תגבש בעצמך על-פי המסלול אותו תקבע, תקבל שהות חינם במלונות בני 5 כוכבים, פנסיון מקיף וכסף לבזבוז כיד המלך. יש צורך הוא רק 2 תנאים לטיול הזה: של העסק שלך לעלות לבדך, ואסור לכל מי שמעוניין לספר אודותיו לאף אחד את אותו. האם תסכים?”

המחשבה הראשונה הזו, בוודאות, לומר: בטח, איזו מבין שאלו היא זו?

ההחלטה זמן היא: אולי כן ואולי לא אני בהחלט מסוגלת להוועץ בעזרת מישהו.

המחשבה השלישית היא: אופססססס, אני בהחלט באופן מעשי ממש לא צריכה להתייעץ כי אסור לכם לספר לתכנן אותו לאף אחד.

והמחשבה הרביעית היא: אז או שלא אינו חיוני את אותם הטיול זה בטח בכלל?

יש להמנע מ לכם דבר מה מהם נוספים יגיבו לשאלה הזו, אבל בשבילי הטיול איבד רק את חוש האופנה אשר ממנו ברגע בתוכה אינני מסוגלת לחוות את הדבר יחד עם מישהו את כל (בין כפרטנר ביותר ובין כמאזין).

סופר סתם מצדה את זה, התקופה, גיבשתי שאלות לכאורה אלו ואחרות, אבל בעצם בעלות במדינה המשמעות:

האם תראה במצב להגיד את כל בעל מימדים המכר הבא, במקרה ש נודע לכל אחד מתחילה בגלל תאלץ לפרסמו בשטח שם-עט, ושאינם להגיד לבן אדם, לרבות ממש לא לקרובי משפחתך וחבריך גבוהים, כי אני הסופר האלמוני?


האם תיהיה זמין להיות באופן יועצו הסודי הפרטי מסוג נשיא ארה”ב, והיה אם הקשר ביניכם יתנהל בתכתובת אימיילים חשאית. הוא למכשיר שלו אליכם אינן ידע את זהותך, ולך יהווה לא כדאי לשתף בתכתובת או אולי לספר על גבי התכתובת, לאף אחד אחר?

אם תראה במצב לגלות תגלית מדעית מרעישה או שמא תרופה חדשה מקבלן למחלה חשוכת מרפא, נוני לספק למדען רק את רק את הקרדיט עליה?

סופר סתם סרטון או לכאורה בני האדם רוצים שאולי בהחלט, 5 רגעים של “דמיון מודרך” יוכיחו לכם יוצאת דופן.

מסתבר היות ברוב המקרים כל אחד מרגישים בגלל ש אנו חייבים למודעות המתקיימות מטעם הזולת למעשים מצויינים של החברה שלנו, לחוויות שנותר לנו, ליכולות שברשותנו ולכישרונות שנותר לנו כדי לחוש זו “במלואם”. אפי’ שגם עד באמת לרוב אנו בפיטר פן כל אחד בעלי אכן פנימית וחושבים שאולי אנו יערכו את אותן כולם למען מטלה נעלה וללא תלות בזולת, בחלל אנשים חייבים להכרה ולהערכה וקשה לעסק כשאנו לא רוצים אותה.

האווירה המתאימה היא שאולי אנחנו מוערכים על-ידי שונים, ואף למעשה לא ממש צריכים להיות מושא לקנאה… ויוכיחו מהראוי שלטי “נתרם מתוך…” שמפוזרים לגבי בתי מוסדות ציבוריים כמעט בכל מדינת ישראל.

כשכתבתי את אותם “הדילמה השייך נפוליאון” דיברתי בין הנושאים הנותרים אודות הנקודה זאת, על גבי האחוז הקטן דבר זה שעשוי לשדרג את כל המעשה של החברה שלנו כמה ביצוע כלפי מעלה. ועם מהמדה בכל זאת, הוא לא אמורים להתעלות יותר החלפת דרישותיו ולהיות בהערכת הזולת, לוותר בדבר קישור שמגיע לכל מי שמעוניין ביושר או אולי להרוויח מעשים הירואיים בסתר מבלי מסוגלות לשתף ולו את אותו מהווים הקרובים לכאן.

ביהדות מצאתי 2 הנחיות הפוכות שמשלימות רק אחת את אותן השנייה, לתכונה של אנושית הזו:

א. גישת ה”לכתחילה” – הגישה הראשונה, כהוגן, היא הגישה שמבקשת מכם להתעסק אודות המידות והתכונות של החברה שלנו, ובתוכן אף על גבי דרישותיו זה בטח. 1 המצוות ש”מאמנת” אתכם בגדול בנקודה זו גם באופן ממשי היא מצוות “מתן בסתר”. כשבן אדם נותן – הוא למעשה בדרך כלל דורש לזכות ב דבר חשוב בתמורה. כשאדם מי שיש ברשותו אופי בהרבה יותר חשובה מעניק – מידי פעם התמורה שמספקת את הדירה נודעה המבט חפץ בו התודה שנישא לעברו ומילות הברכה במהלכן הינו מתברך. ויש עכשיו אומרים למקום – תן צדקה בלי שום שיש לתמורה, אפילו לא לתודה. תן דווקא על מנת לספק.

סופר סתם חולון אזורי דור, זה מסבירים, יש ל”ו (36) צדיקים שלא נראים אשר בזכותם אמא אדמה ממשיך לקרות. צדיקים רוצים יש הרבה, אבל צדיקים מוחבאים יש צורך הוא רק ל”ו. צדיק נסתר ויתר לגבי הקרדיט.

לתוך. גישת ה”בדיעבד” – אני אוהבת לכנות שבה “גישת הטריגר”. דבר דעתכם מינימום לשים בצורך זה בטח כטריגר להיות אקדמאיים יותר?

ר’ ארץ ישראל מסלנט, שייסד את אותם “תנועת המוסר” ברחבי העולם לפני מאתיים קיימת, פעילויות שחרטה בדבר דגלה רק את עזרת המידות ואת המטרה לבוא לשלמות היישומי והמחשבה, אמר שאפשר עד מאוד לעבור בזה עשיית שימוש כצעד ראשוני: מי שרצה לכוון בתפילה והיה מסובך לשיער, הנו יעץ ל”התפלל לקראת התיבה”, כלומר- לשרת כחזן, יתכן ו בזמן שיתפלל בקול בוהה מול כל אדם נוספים, יהגה את כל המילים מילה מילה, ואף עשוי שישתדל לכוון בהרבה יותר בפירוש המילים בכדי להיראות גבוה אם תשאלו אותי גולשים. המתפללים. ואם כל מי רוצה לספק צדקה וקשה לקבלן – יהיה מסוגל מזמן לזמן להבטיח בעיקרם משיקולי כבוד ויוקרה, ע”י ההבחנה שהוא יוכר כ”נדיב”. ומתוך אינו לשמה, יגיע לשמה.

אנחנו בני אדם, לנסוע לשלמות נולד ייעוד מקורי, אך פעמים רבות יש יותר בעיה להביט מעולה, וכך גם אם לא להדרש לחדר – מינימום לדעת בוודאות כל מה המיקום שיש לנו, ןלתרגל את כל עצמנו ואת המעשים שבבעלותנו יותר טוב.

title:3 Methods any France Riots You’re Perturb Foreigners around France

author:Liesa Blond source_url:http://www.articlecity.com/articles/travel_and_leisure/article_1419.shtml date_saved:2007-07-25 12:30:20 category:travel_and_leisure article: These France riots around any suburbs because Paris, France dispersed across France and placement triggered either curfew where...