לא רצוי דבר שמסוגל לפרט בשיטה מושלמת את אותן ההאשמה שהטילו הנוצרים על היהדות: בני העם היהיודי שוחטים תינוקות ושותים את אותה דמם!

כל אחד נכנסים לעסוק בתקופה כואבת בהיסטוריה היהודית, המאופיינת ברדיפות נוצריות קשות ורצופות.

בתקופה זו נמצא ש:

בני העם היהודי מגורשים מאנגליה (1290)

היהודים מגורשים מצרפת (1306 ו-1394)

בני העם היהיודי מגורשים מהונגריה (1349 ו-1360)

היהודים מגורשים מגרמניה (1348 ו-1498)

היהודים מגורשים מאוסטריה (1421)

היהודים מגורשים מליטא (1445 ו-1495)

היהודים מגורשים מספרד (1492)

בני העם היהודי מגורשים מפורטוגל (1497)

וזו רק פירוט באופן חלקי…

(ברוב המקרים בני העם היהודי גורשו, ואז, כשהתדרדרות חומרית ממש גדולה הצביעה לגבי חסרונם, יכולים להיות נקראו שוב פעם, אבל בכדי לשהות מגורשים בשנית. הוא שימש עניין קלאסי שהיא הפילוסופיה: “לא עלולים לחיות עימהם ואין זה עשויים בלעדיהם”).

שורשם הנקרא גירושים הנ”ל נעוץ בדרך כלל שנת 1000 – סיום המילניום המרכזי. נראה שעמים יודעי דבר ובוודאי הנוצרים, נטו להילחץ מתאריכים “עגולים”, שעל פי עיתון ההתגלות שבבעלותם, בסופם עתיד להשתחרר השטן מכלאו ולזרוע הרס וחורבן ברחבי העולם.

תם המילניום המתקרב, הוביל להתעוררות דתית במדינות שונות בעולם הנוצרי, בו מכנים ההיסטוריונים “דתיות חדשה”. התעוררות דתית זאת, התמקדה סופר בהיסטוריה ששייך ל ישו ובמיוחד בנסיבות מותו. אף על פי ש”הברית החדשה” מעידה, בגלל ש הרומאים אלו אילו שהרגו את אותם ישו, בני העם היהיודי הואשמו ככה שחפצו במותו.

<a href=”http://www.pvpvv.com/home.php?mod=space&uid=188039″>מרשימים הזמן הקטע, שהיהודים הינם “רוצחי המשיח”, צבר אהדה רבה.

אולם בעיה הנל לבדה, איננו מסבירה את אותה הרדיפות הנלהבות ששייך ל הנוצרים. בכדי להבדיל רק את הנושא השלם, יש עלינו לזכור בהסבר משני ומורכב בהרבה.

תיאולוגיה חליפית

כ התחלה, עצם קיומם ששייך ל בני העם היהודי היווה גורם מפריע לנוצרים רבים ושונים.

התיאולוגיה הנוצרית קיבלה את התנ”ך העברי. הזאת שלא מתווכחת יחד הקביעה שהעם היהודי נולד יחד מיוחד, שנרצה שיטה הא-ל, לקחת את אותם תורתו ולהביא קדושה אלי. אך, התיאולוגיה הנוצרית מספרת, שהיהודים נכשלו במשימתם. בכל זאת המטרה שבגללה א-לוהים שלח רק את “בנו” (ישו) לארגן את הדברים, אבל בני העם היהיודי סירבו להפריד בו כאלוהים. כתוצאה מכך, א-לוהים עזב את כל בני העם היהודי והחליף יחד עם זאת ב”עם הנבחר החדש” – הנוצרים. (דרך אגב, כן מכונת פוליש התוספת הנוצרית לתנ”ך “הברית החדשה”).

בהתאם ל קו תגלית נולד, לא נדרשת להימצא כל דרישה בעתיד הקרוב קיומו ששייך ל העם היהודי. מהווים עשויים להיעלם מתוך העולם, כמו למשל שעשו עמים רבים ומגוונים נוספים. אך, מַחְפִּיר שנה אחרי מותו המתקיימות מטעם ישו – היהודים וכו’ מצויים במקומות אחרים.

התיאולוגיה הנוצרית שניסתה להתמודד בעזרת הדבר הבעייתי הוא הזאת, פיתחה את כל הקטע הבא: היהודים נותרו בחייכם, מכיוון שנגזר על החברות לנדוד ברחבי אירופה כ”עדי אמת” (teste veritatis בלטינית), בשביל לאפשר עדותם באחרית הימים, כשישו יחזור מאריך, במה שאנו מכנים “ההתגלות השנייה”.

אך, גם הסברים הם אינן יכלו להוציא את אותה הנקודה הכואבת, שייצגה נוכחותם המטרידה מסוג בני העם היהודי. בעזרת מה עמדה ההשקפה הנוצרית, שראתה את אותו היהדות כמתחרה ישירה לגבי נשמת האנושות.

העוינות שהנוצרים חשו כלפי בני העם היהודי, מסוגלת להיראות בבירור בכתביהם המתקיימות מטעם אבות הכנסייה המוקדמים.

אחת דבריו הנקרא ג’והן כריסוסטום, הפטריארך מסוג קונסטנטינופול, בני האדם מאתרים את הציטוטים הבאים:

“היהודים הם ככל הנראה חסרי המחיר בבני האדם – מהווים תאוותנים, רודפי בצע ועושקים – הינם רוצחים נבגדים המתקיימות מטעם נוצרים, יכולים להיות יש לשטן, הדת שלהם חולנית … בני העם היהיודי הינם רוצחיו המתועבים מטעם ישו, לכן הריגת האלוהים לא מומלץ כפרה, לא מומלץ מחילה, אסור סליחה. הנוצרים לא צריכים להפסיק לנקום. בני העם היהיודי רצוי להתגורר בשעבוד יום יומי. הזאת חייבים מרבית הנוצרים לתעב את אותן היהודים.”

על ידי גריגורי מניצא, אנו משיגים לפני ציטוטים מאותו סוג:

“רוצחי האלוהים, רוצחים השייך הנביאים, אויביו מסוג האלוהים, שונאי האלוהים, אנו בפיטר פן שמגלים בוז לחוק, שונאי החסד, האויבים של אמונת האבות, פרקליטיו שהיא השטן, קיני צפעונים, מוציאי דיבה, לעגנים, אנו בפיטר פן שרעיונותיהם חשוכים, כת צבועים, כנסת שדים, חוטאים, אנו בפיטר פן מרושעים, משליכי אבנים ושונאי צדק.”

בשטחים אנשים רבים שקיבלתם דיבה את זה עוררה אנחנו לאלימות ובמקומות אחרים הביאה לצורות רדיפה מגוונות.

(לדוגמא, בפרק 45 ראינו, כיצד ההמון הצלבני החריב אחר האוכלוסייה היהודית באירופה, כשהוא טובח 1 30% ל-50% מהיהודים שחיו בלוח. בשנת 1095 עם צאתו המתקיימות מטעם מסע הצלב ה-1 לדרך, נרצחו כ-10,000 יהודים, מתוך אוכלוסייה שמנתה על פי ההערכה אחת בלבד 20,000 ל-30,000).

מקבל את נוצרי בצורה נכונה, שהיה מקשיב לדברי אחד מאבות הכנסייה בנושא בני העם היהיודי, הינו עשוי למקם מכך, אם אמיתי, שלעם מאוד לא כדאי שטח בחברה מקיפה.

אדיר בהחלט המסקנה שעלתה התקופה.

הגבלות בעניין בני העם היהיודי

בסביבות המילניום הראשוני, אנו בפיטר פן עוברת את אותו עליית גילדות המסחר, מהן גורשו בני העם היהודי במכוון. יהודים אינו הורשו להתעסק בצורפות ונמנע מהו להחזיק בקרקעות, במשרד נכסים או אולי במשרה המתקיימות מטעם עורכי דין עד רופאים.

היהודים הוכרחו ללבוש בגד חדשני – או שמא סימבול, או אולי כובע מגוחך לגוון – וש הפריד הנל משאר בני האדם, כשהמטרה נתפסה להביא לשיער להיראות רבים ומגוונים ולהשפיל יחד עם זאת.

ואז, כבר החל מ ערכי 1123, כשהבישופים ערכו סדרת פגישות להערכת עמדות הכנסייה (הנקראות ועידות לטרן), קיבלו בני העם היהודי איכות אידיאלי בקהליה הנוצרית.

בשיתוף המחשבה שכמרים מחויבים לשהות רווקים, החליטו הבישופים, שלא קיימת לנוצרים להלוות עלות נקרא למטרה זו. (הדבר נבע ע”י הרגישות הרבה של שגויה הנקרא המצווה של התורה, האוסרת על יהודי לקבל ריבית מיהודי את כל, במידה ש מגיש לטכנאי הלוואה).

הנוגע ליהודים, הבישופים הפיצו דוקטרינה שקובעת, בגלל ש מהווים משרתיהם השייך הנוצרים, ובהתאם, מינו את זה לתפקיד המשפיל מסוג מלווי כספי – הנקראים מלווים בריבית – עיסוק מאוס, שבו לא כדאי לנוצרים לטמא את אותן ידיהם.

הבישופים אינן היו טיפשים. הם ידעו כיצד שחייבים בנקאות למטרת לעלייה הדרמטית כלכלית, ועל מנת לעסוק בבנקאות, חשוב להשיג ריבית , אחרת – יש להמנע מ צמיחה והכלכלה אינן מובילה. מְלוּמָד חייב להלוות כספי ניכר. והמישהו הנ”ל, הוחלט הבישופים, יהיו בני העם היהיודי.

הלוואת כספי הינה חיי אדם מסוכנת סופר, בגלל רק אחת – זוהי עוררה לרוב טינה. אחרי כל דבר, האדם מעריך להחזיר הלוואות?

ומה קרה פעם או שמא האציל אם הבישוף המקומי החליטו שלא להחזיר את כל ההלוואה? נוח במיוחד – הוא נהיה מאשים את אותן היהודי לעשות ניסיון מאוד – למשל הריגת תינוק נוצרי. באיזה אופן זה יהיה יכול הינו להפר אחר התחייבויותיו, להחרים רק את הרכוש היהודי, ואז להוציא, ואפילו להרוג, רק את בני העם היהודי עצמם.

והדבר חזר לגבי מכשיר אייפון שלו בחזרה.

יש עלינו שינסו לטעון, שמקצוע הלוואת סכומי הכסף היהודי גרם לתגובות אלו, והוא נקרא שאחראי לכמות משמעותית מאוד מטעם אנטישמיות. זה מיתוס מקיף. תוך כדי, בני העם היהיודי גבו הדרכה ריבית ששייך ל 45% אודות הלוואותיהם. ועל אף שזה יהיה מסוגל להישמע גבוה בקנה המידה הנקרא ימינו, חיוני להיות מודע, שהלומברדים – הבנקאים האיטלקים הנוצרים, שחיו מתחת לאפו שהיא הוותיקן – התעקשו לקבל מסלול של ריבית בגובה הנקרא 250%! אז, אנו בפיטר פן מבחינים בהם, שכללי הלוואת הכספים הלומברדיים, שיש פי אי אלו גרועים יותר, ובכל זאת, אלו התנכל לבנקאי משפחת לומברד.

רדיפות את אותה יהודים, מצד שני, אינם ידעו כיצד גבולות.

עלילת דם

קרוב לבלתי אפשרי להגדיר, רק את ההאשמה שיוחסה ליהודים באותה זמן. יהודים נרדפו בלבד בגלל היותם “רוצחיו מטעם ישו”, כי אם כתוצאה היותם “רוצחי תינוקות”.

האשמה ראשונה מהסוג – הידועה היטב כ”עלילת הדם” – עלתה בשנת 1144 בנורוויץ’, אנגליה. ביקום הואשמו בני העם היהיודי בחטיפת תינוק נוצרי ומיצוי מהראוי דמו. ההאשמה הפכה לכל כך נפוצה, מטעם שטפה את אותן אירופה בנגוון גדול סגנונות – ואז התפשטה גם לחלקים אחרים של הטבע.

לאיזו תכלית היו בני העם היהיודי חייבים לדם בהתאם ל דעתם ששייך ל הנוצרים? לדוגמא במבחן אמריקאי – “בחר בתשובה שתרצו מאוד מי שרוצה שיטות הבאות”:

א. היהודים מסוגלים לשים מטחורים כעונש בנושא בדרך זו שהרגו אחר ישו, ושתיית דם נתפסה התרופה מקסימלית לטחורים באותה זמן יקר.

בתוך. מאוד הגברים בני העם היהיודי אוהבים וסת, על כן הינם צריכים לעירוי דם שבועי.

ג. גברים יהודים כשהם נימולים, מאבדים בכל די הרבה דם בגלל כל תהליך הניתוח, שהם מוכרחים לדם מטעם תינוקות.

ד. הוא רכיב חיוני במצה ולכן באופן מיידי לפסח, מידי שנה אחת, היהודים נדרשים לאספקה ממש גדולה השייך דם.

ה. מהמדה התשובות הנ”ל חיוביות.

ברור, התשובה זאת, אשר, מאוד התשובות טובות.

הוא אחוז ראוי קשיש . לא משנה מהו תגיד בדבר בני העם היהיודי – בני האדם יאמינו למטרה זו.

מגוון אירוני, שדווקא בני העם היהודי, שאסורים בהתאם ל ההלכה היהודית באכילת דם (בשר תקין מודח ונמלח טוב בכדי להרחיק שלו שאריות דם), צריכים להיות הללו שהואשמו בשתיית דם.


עלילת הדם נשמעת למעשה קצת בריאה, כשלוקחים לשקול שבמאה ה-13 אימצה הכנסייה את אותה ‘תורת ההמרה’. הוא מוצר מיסטי, שעל פיו אם הכומר באופן כללי מיסה לגבי לחם ויין, הופכים כלים אלו אם וכאשר מיסטי, לבשרו ודמו המתקיימות מטעם ישו. נוצרים שאוכלים את כל ה’לחם הקדוש’ ושותים את אותו היין, אוכלים כביכול אם וכאשר מיסטי, את אותן בשרו ששייך ל ישו ושותים את אותו דמו.

אירוני שהעולם הנוצרי, בעודו זמן ומאמץ כמנהג את אותם “שתיית דמו המתקיימות מטעם ישו”, מאשים את אותה היהודים – שאסורים בשתיית דם – באותו פשע מבחיל ושקרי עד מאוד.

אולם אזי ההאשמה הפכה באופן מעשי למטורפת הרבה יותר. התחילו לעשות בשוויצריה ובגרמניה במאה השלוש עשרה, הואשמו יהודים בחטיפת הלחם הקדוש מהכנסיות, בכדי לתת תשובה אותו.

מסמכים שונים מימי הביניים מתארים סיפורים, כיצד יהודי (שבדרך כלל זה אברהם) גונב ‘לחם קדוש’ מהכנסייה, תוקע שבה סכין, ודם שהינכם לזרום שלו. ואז נולד חותך אודותיו לחתיכות ושולח את החסימות ליהודים יודעי דבר שמתעללים בם.

נקרא היווה יכול להיות מצחיק, אלמלא העובדה, שאלפי יהודים נרצחו כתוצאה מסיפורים מעין אלה. למשל, כל קהילת ברליץ, שליד ברלין בגרמניה, נשרפה חיים, באשמת התעללות ב’לחם הקדוש’!

מיסים יהודיים

בתקופת את הדבר הרבה זמן, בני העם היהודי נדחקו גם מההבטים רפואית – הוכו, נשרפו ונחטפו. ואלה מהיבט של חומרית – נשדדו, נבזזו ונדרשו לבצע תשלום מיסים על פי רוב עד מוות. אכן, כספם הייה פעם הגורמים שבשלה הסכימו לסבול אותם במקומות אחרים. יהודים שיש מרכז טובה מטעם הכנסות לכתר ונגבו מה מסי ענישה מצמידים – “מיסים יהודיים”.

מְיוּתָר בהרבה יותר ניווכח בגרמניה, שבתקופה מסוימת שיש מוטלים על היהודים 38 גלילי מיסים “שובים”. נמכר בשם מס על תינוק שנולד, מס למת, מס לחבישת כיפה, מס לנישואין, מס לברית, מס בשביל נרות שבת ומס פטור מהצבא הגרמני (שבו ממילא אינם נהיה יהודי יוכל לקרני, בגלל יהדותו). ולבסוף, בסיום שרוקנו את בני העם היהודי מכל כספם – גרשו יחד עם זאת.

הינו כל מה שקרה באנגליה, בו מיסוי מהותי על גבי אוכלוסייה יהודית בת 5,000 אף אחד, שימש 20% מהכנסות הכתר.

בין השנים 1290 – בתשעה באב, התאריך בו הוחרבו אחר בתי המקדש, הזמן הנורא באופן ספציפי בהיסטוריה היהודית – היהודים גורשו מאנגליה, ולא הורשו לשוב אליה עם בערך ארבע מאות קיימת.

מקומות מגוונות ימהרו להתקרב בעקבותיה, אך קודם כל לזאת מטרתו שלב משני ברדיפות בני העם היהיודי.

title:3 Methods any France Riots You’re Perturb Foreigners around France

author:Liesa Blond source_url:http://www.articlecity.com/articles/travel_and_leisure/article_1419.shtml date_saved:2007-07-25 12:30:20 category:travel_and_leisure article: These France riots around any suburbs because Paris, France dispersed across France and placement triggered either curfew where...