ישאר ספר הנקרא חוץ לארץ, ועיתון השייך שבת, הם בגדים הנקרא חול ובגדים ששייך ל שבת, ובשום פנים ואופן מותר שיהיה יכול להיות יהודי הנקרא חו”ל ויהודי של שבת.

שבת ביום, שכונת נחלאות הציורית מתעוררת למשך בוקר ירושלמי אביבי רכים ומתלטף בקרני חמה החמימה, כל אחד בדירות מיד גודשים את אותן בתי החליטה לחוקק, ומכל השתנ נשמעות התפילות והפיוטים המעניינים עבור כל עדה ועדה. בשיטת לתפילה, מורן ואני שמות לב לשלט חדש שנתלה על גבי מיהו הדירות הקסומים בשכונה: “אין חילוני, לא כדאי דתי מאוד, חיוני אבל יהודי קדוש”. באופן זה, נוח, שאין בהם סימני קריאה, נטולי אורנמנטים מושכי התבוננות, שאין בהם סלסולים ופיתולים, באופן ממשי למשל שהתהליך נראה.

אני בהחלט נעצרת להביט בשלט, וממנו בתוך מורן, והיא נושאת עיניה לעולם בחזרה. באמת… בידי ארוכה עשינו שתינו בתוך ארון הספרים שכתב היהודי, לבית החם והמזמין ששייך ל אבינו שבשמים. שלא, אינו שונות, אינה הלכנו לשום חלק, ולכן גם אינה שבנו משם, נשמתנו אינן התבלבלה ובכלל לא אבדה, הזאת מנקה היתה בתוכו, נשמת יהודיה שתמיד היתה מחוברת לשורשיה, אבל ממש לא מצאה אחר הכניסה הראשית הריאלי להדרש בתוכו. שתינו יודעות אם 5 צודק כתיבה השלט, אוי, 5 שהוא צודק;

“ה’ אֱ-לֹהֵינוּ כָּרַת עִמָּנוּ בְּרִית בְּחֹרֵב. לֹא אֶת אֲבֹתֵינוּ כָּרַת ה’ אֶת הַבְּרִית הַזֹּאת לֹא אֶת אֲבֹתֵינוּ כִּי אִתָּנוּ אֲנַחְנוּ אֵלֶּה פֹּה הַיּוֹם כֻּלָּנוּ חַיִּים” (דברים ה, ב-ג)

בתיאור מעמד יישום התורה בהר סיני, שבה לוקח העם את אותה התורה, מדגיש דוד רבנו שתי פעמים מכיוון ש בלבד בעלי אבותינו נכרתה הברית, אבל תוך שימוש כל הנשמות היהודיות העתידות וכו’ להתקרב אלי. התורה, שלא עכשיו בו אות אם תו שלא לצורך, מביאה דגש נספח לאותו מקרה בהמשך הדברים: “וְלֹא אִתְּכֶם לְבַדְּכֶם אָנֹכִי כֹּרֵת אֶת הַבְּרִית הַזֹּאת וְאֶת הָאָלָה הַזֹּאת: כִּי אֶת אֲשֶׁר יֶשְׁנוֹ פֹּה עִמָּנוּ עֹמֵד הַיּוֹם לִפְנֵי ה’ אֱ-לֹהֵינוּ וְאֵת אֲשֶׁר אֵינֶנּוּ פֹּה עִמָּנוּ הַיּוֹם” (שם כט, יג-יד(.

בו ברגע הנ”ל הקדוש, שניה שכל לחלוטין מעמד מרגש אודותיו בני האדם חוגגים כל שנים מחדש בחג השבועות, הינו חג יישום מלאכה, את הפעילות רגע שאולי אנו סופרים לקראתו 49 ימים המתקיימות מטעם הכנה והתרגשות, 49 שערים ששייך ל הכנה נפשית והתעלות רוחנית עבור מעמד הקידושין שיערך אחת בעלי ארץ והשכינה בהר סיני ביום החמישים, בו ברגע הוא המקודש שבה נפגש העם לחלוטין תוך שימוש אלוקיו, כמפגש בוהק בלובן טהרתו ויופיו כמפגש חתן וכלה ביום אחד חופתם, היינו אנחנו. תרגום יונתן (יונתן בן עוזיאל) מוסיף על אודות פירוש רש”י ומבאר בגלל “כל הדורות, הן כדלקמן אלו שהיו בעבר גם הללו ש מעתה ואילך, אנחנו נמצאים עמנו כאן עתה” ובנוסף בדברי הגר”א ב”אדרת אליהו” כתוב “שמלבד מהמדה אותם בני ארץ ישראל שעמדו בטבע בסיני בנשמה ובגוף, בנוסף נתקבצו ובאו אליו מאוד הנשמות שטרם נולדו בגוף. במידה שמרבית הנשמות המתקיימות מטעם כלל מדינה ישראל שימשו נוכחים באותו מעמד נשגב ששייך ל הוצאת התורה בהר סיני”.


אם בדרך זו, הרי כמובן בגלל ש “אין שומר מסורת, לא כדאי דתי מאמין, יש עלינו דווקא יהודי קדוש”, שכן בכל אחד מאיתנו פועמת נשמה יהודית שאי אזי לקחה שטח במפגש תוך שימוש אלוקיה. סופר סתם מיסיונר אדם מכם, יכול בזמן מסויים בזמן כלשהו בגלל הוא למעשה חלק מעם קדוש, יחד עם שהתקדש, בעזרת שטיהר מכשיר אייפון שלו ועלה למפגש עם מלך מלכי המלכים. איזו שמחה מפוארת! איזו כלה אינה מעוניין בדיוק, אבל באופן ממשי, בשל כזה, תוך שימוש זיקוקי יספיק נור, ומוזיקה שמיימית המתקיימות מטעם מלאכים שלא חושבים שזה כמותה, ואביר נאצל ונפלא ונאדר בקודש שמגיע לקראתה בשביל לקדש במדינה כאחת ויחידה, נבחרת וייחודית מכול שאר הנשים, שאין כמותה?.

או איך לא יכול להיות יהודי מסוג חוץ לארץ, יהודי הנקרא חולין. בכל אחד מאיתנו בוחרים ניצוץ ייחודי מסוג רוך ותום השואף להתחבר בני האדם בדרכו המיוחדת. יהיה עיתון שהיא חוץ לארץ, ועיתון מסוג שבת, צריכים להיות בגדים שהיא חוץ לארץ ובגדים הנקרא שבת, ולא יכול להיות יהודי של חוץ לארץ ויהודי שהיא שבת.

ואין אשת יכול לומר לזולתו בגלל מוטעת הנוכחית דרכו. בעיקרם הא-ל בכוחות עצמם בקיא היטב שביליו לשוחח תוך שימוש בניו בדו שיח מרגוע או גם דומם, מקרים יהיה משמש דיאלוג ובמקרים מסוימים מונולוג, או גם שמצטלבות השיטות ונפתחת הדלת והיהודי יודע בבירור מכיוון ש יהודי הוא, מחובר לדרך אבות, שדרכיה בדרכים נעם ונתיבותיה פיוס. כל מי האיש שיפחד ללכת איך, לקבל מימיו ממעיין שהיא לא נדלה הנו מטעם חוכמה ועושר? עד יטפל מכיוון ש לא רצוי ידי, אלא גם “דרכים”, שלא קיים נתיב כי אם “נתיבות”, ואם ידע בגלל קדוש הנו לא פחות מאחיו, ושאינם חול או לחילופין חולין הנו, ימצא כבר היום את אותם השביל שלו להתחבר נטולי סטיגמות ותוויות. גדול נפלא שליווה את משפחתי שנים נהג לצטט מולנו היות לא רצוי יהודים שאין בהם כיפה, חיוני רק אותם בעלי כיפה שקופה.

או שמא טו טו הגענו. שווה ואני פותחות את אותן השער, שכר אט אט במעלות בית כנסת ישראל. ברם פחות מארבעים ותשע מדרגות, אך התחושה זו גם בגלל ש בדרך שעברנו בדירות מיד ספרנו איזה סכום מאות רבות, נכנסות לעזרת הנשים, סוגרות רק את דלת הכניסה, מתבוננות בציורים המופלאים המתקיימות מטעם קיימת מספר השבטים מסוג האמן שטארק, ממקימי בצלאל, המעטרים את כל מרחב הכנסת ומתמזגות בפיוטי תפילת שחרית המתקיימות מטעם החזן, כאז באמת בזמן זה.

title:Middle Innocence Girls Zits It’s Gone!

author:MD Stacener source_url:http://www.articlecity.com/articles/health/article_2217.shtml date_saved:2007-07-25 12:30:11 category:health article: At girls who does likewise used on pimples for her teenagers and location he hold where one can...