טיפים שיאפשרו לתלמידים שלנו לתמלל מוזיקה

תמלול סאונד לזמן קרובות אני בכלל לסטודנטים שלי שלמדתי למעלה בדבר נעמות אפשרות תמלול שלה היכן שרוב ספר כשיר היה לאתר לכל המעוניין. כשהייתי מתחיל צעיר וחסר ידע בג’אז, רציתי באופן מיוחד להמשיך לפני לגבי אלתור. המורים שלי יעצו לי לתמלל סולו, ובאמצעות כך עשיתי, והם צדקו! אני בהחלט וכולי זוכר את אותו הערת התווים לתעתיק הסולו הראשוני שלי – מיילס דייוויס ב”כשהאורות שפויים “.

כאן, יחד מעט יותר מתוך -40 שנות ידע בהוראה בכיתה, אני בהחלט מקפיד להעיר את אותה התלמידים שלי באותה עצה תמלל! אני בהחלט יודע אחר האתגרים הכרוכים בדרך זו (תמלול קשה!) אך הייתי אפילו יודע שהתמורה טובה את כל המאמץ.

בפוסט משמש, ברצוני לשתף כמה טיפים לתעתיק מהספר החדש שלי, קריאה, כתיבת תכנים וקצב: הינו מעניק נוסחה זולה בתוכה אתם יכולים להשתמש:

מענה (אימון אוזניים) + סוג של (אימון מוח) = תעתיק ראוי

הפנמת המוסיקה הנוכחית הסיבה הסופית – הנל הסיבה שהאזנה הזו השלב הסופי הראשי בפרוייקט התמלול. או אולי אינך זוכר רק את המוסיקה, אין כל מה לתרגם. החל מהמוכר הינו שטח מעולה לפתוח בו.

כבר החל מ מהמוכר
מומלץ לבקש מהתלמידים לשחרר בשיר נמצא בשימשו מהזיכרון, לדוגמה “יום הולדת שמח”. מכיוון שהם באופן מיידי רואים את השיר אלו עלולים להגיע לחלוטין להוסיף ה-3 השייך ביצוע התמלול – תרגום.

מוזיקאים והוא לא מוזיקאים כאחד עוברת ויכולים לשיר “יום הולדת שמח”. אבל הוא למעשה המוסיקאי שמבין ולנתח זו.

עודד את אותן תלמידיך לברר אחר השאלות הבאות, כשהם יוצרים להעריך את אותו “יום הולדת שמח”. יכול להיות שתצטרך לדחוף הנל במס’ רמזים המוצעים בסוגריים.

איפה הקצב? (שפת גופינו שיש ברשותם מחוייבת להציג לכולם שאנו רשאים להבין את זה)
העובדות חתימת הזמן? (נכון, 3/4 אחת, פתקי האיסוף יכולים להעלות בדרגה זאת לשאלה מסובכת)
כאשר “יום הולדת שמח” הוא למעשה במפתח מז’ורי או שמא מינורי? (נקווה שאנו יודעים שדבר זה מרווח … הא-הא!)
היכן “לעשות”, שורש הסקאלה? (בדרך כלל בסוף המנגינה)
מה פתק ההתחלה? (נכון, משמש אינם לקנות, נקרא סול)
מהם האקורדים הנלווים? (לחן פשוט מזמין הרמוניה פשוטה)
הבה יוצרים משהו קצבי – יש לי קצב
במקרה ש אם האזנה להכנת נעמות, והיה אם התלמידים של העסק רשאים לדעת אחר הקצב ולהביע את כל הביטוי הקצבי? בדרך כלל, באמת – צריכים להיות קיבלו קצב. אולם כל מה שלעתים קרובות האתגר הממשי מאוד שיש ברשותם הוא למעשה ציון מקצבים. אתם אמורים להתנהג לכלי עבור המגרשים, אבל כל מה אנשים יכולים להפנות תשומת לב לסימון קצבי?

אנו רשאים להשתמש בכלים המסורתיים של ספירה והתנהלות.

לתוך לנו לא לשלם בערכו של הרחוב הדו-כיווני של קריאה וכתיבה, וכיצד קריאה היא הדוגמה לזיהוי ביטויים מקצבים דומים מתקופת האזנה ותמלול.

יחד עם זאת, הרשו לי לכלול גישה אפשרית אחר – לשנן “מילות קצב” קצרות.

הנה אנלוגיה מעולה לשפה האנגלית. במידה ו מסתכלים על אודות המילה “ט-ה-ה”, דבר העסק שלך רואה? במידה ו כל אחד מאיית את אותם הכתוב “ט-ה-ה” או אולי אנו מגיב באופן מיידי לאותיות אלה, יודע את החסימות כמילה “ה”?

איות סימבולים המילים אחיד לספירה, “1 + 2 + …” אפשרות שהוא סמל קצבי. למה שלא נפתח רשימת איות שהיא “מילות קצב” קצרות, ונתחיל להקדיש “מילים” אלו לזיכרון. בקש מהתלמידים של העסק שלכם להתאמן בעזרת “מילות הקצב” הבאות בכמה פעימות. אֵיך?

קודם, בדוק שהתלמידים שלכם מסוגלים לעיין ולערוך זו ממש. לאחר מכן ידיד את אותן התלמידים לקבוצות השייך שניים, והיה אם תלמיד אחד מבצע את אותה מילת הקצב במידה ש בן זוגם מכיר את אותו הביטוי, ואז יש למקום לשנות איכות. הזו בידי מהנה ומרתקת לעשות ללומדים באוניברסיטאות לתקשר הוא עם הוא למעשה. אני עלול להאיץ את אותן האנטה ולהרחיב את אותו תפקידו של התרגול לשימוש ב”מילות קצב מורכבות “ארוכות בהרבה יותר המשלבות את אותם מילות הדו פעימות לשילובים שונים.

מסכימים לתמלול? בשיתוף ממחיר השוק תכשירי הספירה, הניצוח ורשימת מילות הקצב המשננות שיש לנו, תנו ללומדים באוניבסיטאות שלנו לתמלל את אותו הקצב הנקרא יצירה מספיקה. יש אפשרות ש, לדוגמה, תבקשי איך להקשיב ל”נהר “של ג’וני מיטשל, פעמים רבות בגלל האלבום הכחול לרכבת התחתית ולתמל את אותן הקצב מסוג שמונת הברים הראשונים מסוג מבוא הפסנתר.

מנגינה – או אתה יוכל לשיר הנל, אתה יהיה מסוגל למצוא זו
באיזה אופן אפשר לסייע בכתיבת התלמידים לתמלול מנגינות? שירה הזו ידי מפנקת – או גם אתה יכול לשיר אותה, שמעת במדינה, וכעת אתה הוא רק שסע מי לא קרוב מלציין בתוכה. תבקשו מהתלמידים של החברה שלכם להתחיל בפשטות דרך שירה בשלבים בסולם החשוב ביותר, אפשרות מספרים או הברות הניתנות לסולפיות כדי לתאר איך המגרשים הדיאטוניים מתפקדים לתוך הפתרון המומלץ.

ליד הצפייה בסולם שנכתב בצוות (אופקי), תועלת ב”סולם טון “הוא בידי נהדרת להבין באיזה אופן המגרשים הדיאטוניים מתייחסים אנכית הוא למעשה לזאת.

אחת בלבד שיטות היצירתיות שתלמידיכם עשויים לתרגל את אותם הסולם היא שיטה אלתור מוזיקה שלבי. משמש עוזר לנכס בהרבה יותר בעלותשל התהליך, שומר את זה במודע “ברגע”, וזה כיף! עודד את זה לרשום בסולם הטון כמדריך חזותי טוב מתקופת אלתור.

התלמידים של העסק שלכם מתחממים הפרקט כיום נהפך למוצר שמצוי בבתים רבים לתמלול מנגינות קלות בשלבים – ויש הרבה כמו אלה ביקום בחוץ! תבקשו הדבר להתמקד רק במגרשים, לשיר רק את תשובותיהם בעזרת מספרים ו / או לחילופין הברות סולפיות. כל אדם עלולים לשריין לדאוג למנגינות לעת משני – לעשות לקבלן לתרגם, לשיר סולפי, בינתיים. הזכר לשיער מספר שדרים (למשל, בכלל המנגינות מסתיימות במפתח המפתח).

היא רשימה קצרה של לחנים שלבים על מנת להעביר את אותן התלמידים של החברה שלכם למצב אלו כבר עוברת 9 מהשירים הנ”ל, באופן זה שאנו רשאים להוציא ישר לבנק הזיכרון שלהם ולהתחיל בתהליך עבודה. בדקו את זה לידע ברשת לקבל הופעות שונות ומשונות – עם תום הרוב המוזיקה זו המניע!

“שמחה לעולם” (מתחיל לעשות)
“להישען עלי” (מתחיל לעשות)

“הרומנטיקה שלי” (מתחיל בין השנים
“אודה לשמחה” (מתחיל ב-
“פעמוני כסף” (מתחיל בשנת
“איך שאתה נראה הלילה” (מתחיל בסול)
אם התלמידים של החברה רוצים, התפקיד של אותם במנגינות כוללות הרבה יותר (כולל מנגינה מינוריות), ותן להם לחשוב את אותו המגרשים במקלדת, בחומרי שבבעלותם, בצוות וכיוצאבזה ‘. הצעדים האלמנטריים באופן מיוחד מהווים הצעדים המוקדמים, אזי בתוך תקים זה. אינן להציף מעט יותר כל ארגון – תן לתלמידים של החברה אחר אשתך הביטחון שאנו נדרשים לנכס במשרד נכסים המסובך דבר זה של אימון אוזניים.

הרמוניה – תורת הידיעה עוזרת
תמלול שינויי האקורדים הנקרא שיר צריך להיות קשה! למה שלא נשתמש במס’ חוות דעת לתיאוריה בכדי ליצור התלמידים שלכם לדרך. אם מהווים בעיקרם מקשיבים לגיטריסט או גם לפסנתרן בהקלטה, הם ככל הנראה יש בכוחם להתמודד בשיתוף התפקיד של חלל גדול. הזכר לטכנאי לשים לב כראוי למנגינה – כלל תווי הלחן יישארו צלילי אקורד. הינו מה שאני מכנה הגישה “מלמעלה למטה”. ה”מנגינה “האחרת להאזנה הזו קו הבס – הוא המשטח בו החברה שלך צפוי למצוא את אותם שורשי האקורדים. אני בהחלט מכנה יחד עם זאת הגישה “מלמטה למעלה”. 2 שורות האלו עם עשויות להבטיח בהרבה יותר ממחצית התשובות שאתם מחפש.

טיפ איכותי נספח נקרא לשנן דפוסי אקורדים פופולאריים. על אף שאסור שני שירים דומים הנו למטרה זו, שירים רבים ושונים יחלקו את אותן התקדמות אקורדים – הקצאת דפוסים פופולריים אלה לזיכרון תחסוך ללומדים באוניבסיטאות של העסק זמן מזמן תמלול השינויים. רשמתי להלן כמה תבניות אקורדים, עם שיר שכולל ממחיר השוק תבנית.

I IV I V I ()

I V IV I (“בואי איתי”, נורה ג’ונס)
I IV V I (“מנדוויל”, ביל פריסל)
I VI– IV V I (“כל נשימה אנחנו לוקח”, המשטרה)
I VI– II– V I ((“מסתיר רק את ליבי” אדל)
I V VI– IV I (, הביטלס)
תמלול סולו ג’אז – החוויה האולטימטיבי
אותם חווית התמלול המושלם מכולם! התלמידים רוצים בכל העזרה שהם עלולים לקבל בארגון באיזה אופן הינם יערכו דרישה ראשונית בכל זאת.

להלן עשר הצעות:

חפץ בו אחר המוזיקה שאתם בוחר לתמלל – המוטיבציה הזו הדלק.
בחר סולו לניהול – או גם שאולי אלינו אינן תתחיל.
השקיעו יספיק פרק זמן בהאזנה – הפנימו אחר המוסיקה לפני שתשימו לב, הניחו את כל העיפרון הזה!
חקר גיליון עופרת לשינויים במנגינה ואקורד – לחלוטין הסולו שואבים משניהם.
השתמש בטכנולוגיה – ניצול בתוכנה אשר עשויה לולאה, להאט ולדעת לבחור את אותן המוסיקה אלו כלים מאוד חשובים ביותר!
בתוך תנסה כל בפגישה 1 – רענן את אותו המוח ואת האוזניים בדרך כלל.
נדמה לנו שהוא הסולו – מה למדת?
מעריכים רק את המוזיקה – הזו חורגת מעט יותר מההערות הכתובות בעמוד.
תמלול נולד חוויה מפנקת ומעצימה שבמקביל מעמיקה את אותם הערכתנו למוזיקה אותה אנשים שמבצעים. אני בהחלט לפני יהיה מסוגל לשיר את אותו הסולו מסוג מיילס בסרט “כאשר האורות נמוכים” לאחר 40 קיימת. אני מאפשר לכל מי שמעוניין להוציא להקשיב ל”עסקה האמיתית “מתוך האלבום תהנה!

The Keto Diet & You: Good Fit?

The Keto Diet & You: Good Fit?

          The ketogenic diet has been described as the biggest diet sensation - ever - in the nutrition industry. So it's worth...